Previous | TOC | Print

Correction to Public Eye article

In the original Public Eye article there was inaccurate information regarding investments of Richard Mellon Scaife based on an article published in the Washington Post. This Post article was in error and later was corrected as follows:

    Correction

    Saturday, March 22, 1997 ; Page A03

    A story in Sunday's Outlook section incorrectly reported that Richard Mellon Scaife was an investor in Regnery Publishing. The company, which published former FBI agent Gary Aldrich's book "Unlimited Access," is principally owned by Phillips Publishing International Inc. of Potomac and the Regnery family.

All references to Scaife being an investor in Regnery or Phillips Publishing are therefore incorrect.

Previous | TOC | Print

Online Articles:

Spotlight On
Explore

Browse Topics | Site Guide | Multimedia Bookstore | Magazine | Publications | Activists Resources

Political Research Associates

Copyright Information, Terms, and Conditions

Please read our Terms and Conditions for copyright information regarding downloading, copying, printing, and linking material on this site; our disclaimer about links present on this website; and our privacy policy.

Updates and Corrections